Áru visszaküldése
Hogyan járj el, ha a vásárolt termék nem felel meg, és vissza szeretnéd küldeni?
Csak 2024. december 1-től kezdődő rendeléseknél érvényes, a régebbi rendelések visszaküldési és reklamációs lehetőségeit itt olvashatsz >
A regisztrált felhasználók jogosultak a 60 napos hosszabbított visszaküldési időszakra. A nem regisztrált vásárlók a terméket indoklás nélkül, a csomag átvételét követő 14 naptári napon belül visszaküldhetik. A termék visszaküldésének folyamatáról e-mailben tájékoztatunk. A visszaküldött terméknek tisztának kell lennie, és nem mutathat kopás jeleit. Részletes információkat a vásárlási feltételekben találhatod. A termék árát a lehető leghamarabb, legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk a banki számládra, miután elálltál a szerződéstől.
Cserét nem végezünk.
A rendelés visszaküldése egyszerűen elvégezhető online az Online visszaküldési űrlap segítségével. Nincs szükség nyomtatásra.
A visszaküldeni kívánt terméket csomagold be csomagként. A terméket lehetőleg az eredeti csomagolásban, az összes gyártói címkével együtt küldd vissza. A csomagba helyezz egy papírt, amelyre írd rá a rendelés számát. A visszaküldött terméket jól csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön meg.
Ha a terméket postai úton küldöd vissza, a postaköltséget nem térítjük meg.
A terméket ajánlott küldeményként küldd el a következő címre:
Frogman s.r.o. / 25384M,
East Gate Business park B1 - Magyar Posta,
2151 Fót,
Magyarország
(Ne küldd a csomagot utánvéttel)
Miután átvettük az árut a raktárban, 14 napon belül visszautaljuk a pénzt a bankszámládra.