Áru visszaküldése

Hogyan járj el, ha a vásárolt termék nem felel meg, és vissza szeretnéd küldeni?

 

Csak 2024. december 1-től kezdődő rendeléseknél érvényes, a régebbi rendelések visszaküldési és reklamációs lehetőségeit itt olvashatsz >

A regisztrált felhasználók jogosultak a 60 napos hosszabbított visszaküldési időszakra. A nem regisztrált vásárlók a terméket indoklás nélkül, a csomag átvételét követő 14 naptári napon belül visszaküldhetik. A termék visszaküldésének folyamatáról e-mailben tájékoztatunk. A visszaküldött terméknek tisztának kell lennie, és nem mutathat kopás jeleit. Részletes információkat a vásárlási feltételekben találhatod. A termék árát a lehető leghamarabb, legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk a banki számládra, miután elálltál a szerződéstől.

Cserét nem végezünk.


A rendelés visszaküldése egyszerűen elvégezhető online az Online visszaküldési űrlap segítségével. Nincs szükség nyomtatásra.

 

A visszaküldeni kívánt terméket csomagold be csomagként. A terméket lehetőleg az eredeti csomagolásban, az összes gyártói címkével együtt küldd vissza. A csomagba helyezz egy papírt, amelyre írd rá a rendelés számát. A visszaküldött terméket jól csomagold be, hogy szállítás közben ne sérüljön meg.

Ha a terméket postai úton küldöd vissza, a postaköltséget nem térítjük meg.

A terméket ajánlott küldeményként küldd el a következő címre:

Frogman s.r.o. / 25384M,

East Gate Business park B1 - Magyar Posta,

2151 Fót,

Magyarország

(Ne küldd a csomagot utánvéttel)

 

Miután átvettük az árut a raktárban, 14 napon belül visszautaljuk a pénzt a bankszámládra.