FAQ
Hogyan lehet visszaküldeni vagy reklamálni a 2024. november 30-ig készült rendelést?
Ha kérdéseid vannak a 2024. november 30. előtt leadott rendelésekkel kapcsolatban, kattints ide >
Hogyan tudom visszaküldeni a nem megfelelő terméket?
A terméket 14 napon belül visszaküldheted a rendelés kézhezvételétől számítva. A GAP+ klub tagjai jogosultak a visszaküldési idő meghosszabbítására 60 napra. A visszaküldött terméknek tisztának kell lennie, és nem mutathat kopás jeleit. További információk az Általános Szerződési Feltételekben találhatók.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Töltse ki az online űrlapot a visszaküldéshez. Ezután küldje el a csomagot ajánlott küldeményként a következő címre: Frogman s.r.o. / 25384M, East Gate Business park B1 - Magyar Posta, 2151 Fót, Magyarország. A terméket semmiképpen ne küldje utánvétellel!
Kicserélitek a nem megfelelő terméket egy másikra?
Sajnos terméket nem tudunk másikra cserélni, csak a visszaküldött termék árát térítjük vissza. Örömmel fogadjuk, ha új rendelésben új terméket választasz.
Mennyi idő múlva kapom vissza a pénzt a visszaküldött termékért?
Amint megkapjuk a terméket, mindig arra törekszünk, hogy minél gyorsabban visszatérítsük a pénzt, de legkésőbb 14 napon belül.
Milyen gyorsan külditek el a rendelést?
Minden termék raktáron van, és azonnal elküldjük a rendelést, miután megkaptuk azt és a fizetést (előre történő fizetés esetén).
Hogyan tudom meg, hogy a vásárlás sikeres volt?
A vásárlás után e-mailt fogsz kapni a rendelés megerősítésével.