- ELTÉRHETNEK-E EGYMÁSTÓL AZ ONLINE, ILLETVE AZ ÜZLETEKBEN ÉRVÉNYES ÁRAK ÉS AKCIÓK?
A webáruházban és az üzletekben kapható termékek árai megegyeznek. Az üzletekben vagy webáruházban zajló akciók, illetve kedvezmények azonban eltérhetnek egymástól.
- REGISZTRÁLNOM KELL-E A VÁSÁRLÁSHOZ?
Nem, nem szükséges regisztrálnia, webáruházunkban vendégként is vásárolhat. A regisztrációval azonban gyorsabbá és egyszerűbbé válik a vásárlás, használhatja a gyorspénztár lehetőséget, és áttekintheti a rendelési előzményeket, visszaküldött tételeket és számlákat.
- HOGYAN ÁLLÍTHATOM VISSZA JELSZAVAM?
Ha elfelejtette jelszavát, a weboldal jobb felső sarkában található Bejelentkezés/Regisztráció gombra kattintva, majd az Elfelejtett jelszó? kiválasztásával visszaállíthatja azt. Ezután adja meg a regisztrációkor megadott e-mail címét, és kattintson az Ideiglenes jelszót kérek gombra. Jelentkezzen be fiókjába az ideiglenes jelszóval. A következő lépésben az oldal egy űrlaphoz vezeti, ahol az ideiglenes jelszót új jelszóra módosíthatja. A jelszónak legalább 6 karaktert kell tartalmaznia, beleértve legalább 1 betűt és 1 számot. Ha nem tudja megváltoztatni a jelszavát, kérjük, győződjön meg róla, hogy az új jelszó legalább 6 karaktert tartalmaz, beleértve legalább 1 betűt és 1 számot.
Ha továbbra sem tudja megváltoztatni jelszavát, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36800 80644-es telefonszámon (hétfőtől péntekig, 8.00-16.00-ig) vagy a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.
- HOGYAN VÁSÁROLHATOK?
Ha többet szeretne megtudni a vásárlás lebonyolításáról, kattintson
erre a linkre.
- HONNAN TUDHATOM, HOGY A VÁSÁRLÁSOM SIKERES VOLT?
Vásárlása sikeresnek minősült, ha a megrendelés leadása után visszaigazoló e-mailt kap. Ha nem kap visszaigazoló e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36800 80644-es telefonszámon (hétfőtől péntekig, 8.00-16.00-ig) vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
- HOGYAN KÖVETHETEM NYOMON RENDELÉSEM ÁLLAPOTÁT?
Megrendelésének státuszát nyomon követheti a Fiókom részlegben a Megrendelések menüpontra kattintva.
- A TERMÉK, AMIT KAPOK, PONTOSAN OLYAN LESZ, MINT A FOTÓN?
Igen, de kérjük, vegye figyelembe, hogy a különböző képernyő-megjelenítési beállítások miatt a megjelenített színek némileg eltérhetnek a termékek valós színétől.
- LEMONDHATOM-E A RENDELÉSEMET?
Igen, lemondhatja megrendelését, de csak akkor, ha az áru még nem hagyta el a raktárt. Javasoljuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36800 80644-es telefonszámon (hétfőtől péntekig, 8.00-16.00 óráig) vagy a
kapcsolatfelvételi űrlap segítségével. Figyelmeztetjük azonban, hogy a megrendelések gyors feldolgozása és a minél gyorsabb kiszállításra való törekvésünk miatt nagy az esélye annak, hogy a megrendelés már elhagyta a raktárt.
- MÓDOSÍTHATOM-E RENDELÉSEMET?
Nem, a leadott rendelést utólag nem tudja módosítani. Csupán lemondani tudja azt, de csak akkor, ha az áru még nem hagyta el a raktárt.
- MIT KELL TENNEM, HA SÉRÜLT VAGY HIBÁS TERMÉKET KAPOK, VAGY HA EGY TERMÉK HIÁNYZIK A CSOMAGOMBÓL?
Ha sérült vagy hibás terméket kap, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36800 80644-es telefonszámon (hétfőtől péntekig, 8.00-16.00-ig) vagy a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével. A termékek visszaküldéséről itt olvashat bővebben. Ha úgy találja, hogy egy tétel hiányzik a csomagjából, kérjük, először ellenőrizze a mellékelt dokumentumot. Előfordulhat, hogy több csomagban adtuk fel a megrendelési tételeket, és a hiányzó tételt később kapja meg. Ha a termék szerepel a dokumentumon, de nincs a szállítmányban, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36800 80644-es telefonszámon (hétfőtől péntekig, 8.00-16.00-ig) vagy a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.
- HOGYAN IRATKOZHATOK FEL AZ AKCIÓKRÓL ÉS AJÁNLATOKRÓL SZÓLÓ HÍRLEVÉLRE?
Kattintson ide ha feliratkozni kíván hírlevelünkre, és mi naprakészen tájékoztatjuk minden akciónkról, kedvezményünkről, hírünkről és trendünkről.
Hírlevelünkről bármikor leiratkozhat a Leiratkozás linkre kattintva, amely ott található minden e-mail alján.
- BIZALMASAN KEZELIK-E SZEMÉLYES ADATAIMAT?
Igen, a Magistrat International, d.o.o. cégnél bizalmasan kezelünk valamennyi velünk megosztott adatot, melyet a vásárlás előkészítésére és lebonyolítására, valamint kérdései megválaszolására használunk fel. Ennek részleteiről az Adatvédelmi és sütikre vonatkozó szabályzatunkban olvashat.
- HOGYAN LÉPHETEK KAPCSOLATBA ÖNÖKKEL?
Kérdéseit, észrevételeit, javaslatait illetve elismerését megüzenheti nekünk:
- a +36800 80644-es telefonszámon; telefonos ügyfélszolgálatunk csak angol nyelven lehetséges
- a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével
- a segitunk@gap.hu e-mail címre írva
Telefonon és e-mailben hétfőtől péntekig 8.00 és 16.00 óra között vagyunk elérhetőek.