- HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA A RENDELÉST?
Akár regisztrált felhasználóként, akár vendégként adta le megrendelését, többféle visszaküldési lehetősége is van:
- Visszaküldés GLS futárszolgálattal
Töltse ki a csomagban kapott visszaküldési űrlapot, és tegye az eredeti csomagolásba a visszaküldendő termékekkel együtt. Kérjük, töltse ki a weboldalon található elektronikus visszaküldési űrlapot is, hogy a futárszolgálat értesüljön a visszaküldésről. A GLS SMS-ben tájékoztatja Önt az átvétel időpontjáról, és megadja a futár elérhetőségét is. Termékcsere nem lehetséges. Ha másik terméket szeretne, akkor újabb rendelést kell leadnia. A GLS-en keresztüli visszaküldés költsége 1 490 HUF.
ELEKTRONIKUS ŰRLAP KITÖLTÉS
Ha elveszítette a visszaküldési űrlapot, itt újra nyomtathatja:
VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAP NYOMTATÁSA
- Ingyenes visszavétel egyik Gap üzletünkben
Töltse ki a csomagban kapott visszaküldési űrlapot, és hozza be az üzletbe a visszaküldendő termékekkel együtt. Készítse elő az e-mailben kapott nyugtát is (megmutathatja mobiltelefonja képernyőjén, illetve kinyomtathatja). Az üzletben ugyanazt a terméket (ugyanazt a modellt) más méretre és színre cserélheti. Másik színre azonban csak akkor cserélhet, ha a két termék ára megegyezik. Ha a terméket akció keretében vagy kedvezményesen vásárolták, nem lehetséges a színcsere.
- Visszaküldés postai úton
A termékeket postai úton is visszaküldheti, amelyhez csomagnyomkövetés szükséges, valamint a csomagban kapott visszaküldési űrlapot is csatolnia kell. Ebben az esetben Ön állja a szállítási költséget. A visszaküldeni kívánt termékeket küldje erre a címre:
Etele Plaza
Hadak útja 1
1119 Budapest
Magyarország
- MI A VISSZAKÜLDÉSI HATÁRIDŐ?
A visszaküldés határideje a kézbesítéstől számított 30 naptári nap. Abban az esetben, ha egy rendelés tételei külön csomagban kerültek kiszállításra, a dátumnak azt a napot kell tekinteni, amikor az utolsó megrendelt terméket is átvette.
- INGYENES-E A VISSZAKÜLDÉS?
Amennyiben üzletünkbe (Etele Plaza) hozza a termékeket, a visszaküldés ingyenes. Ha pedig úgy dönt, hogy a GLS-en keresztül küldi vissza a termékeket, akkor a visszaküldés költsége 1 490 HUF. Ezt az összeget levonjuk a végösszegből a vásárlási összeg visszatérítésekor. A termékeket postai úton is visszaküldheti, viszont ebben az esetben Ön viseli a költségeket.
- KOMBINÁLHATOM-E A KÜLÖNBÖZŐ MEGRENDELÉSEKBŐL SZÁRMAZÓ VISSZAKÜLDÉSEKET, ÉS ELKÜLDHETEM-E ŐKET EGY CSOMAGBAN?
Mivel minden visszaküldést a lehető leggyorsabban szeretnénk feldolgozni, kérjük, hogy a különböző megrendelésekből származó visszaküldeni szánt termékeket mindig külön-külön küldje el, és mindegyikhez csatolja a hozzá tartozó, kitöltött visszaküldési űrlapot.
- MI A TEENDŐ, HA ROSSZ TERMÉKET KÜLDÖK VISSZA?
Felhívjuk figyelmét, hogy nem vállalunk felelősséget a tévedésből visszaküldött termékekért. Amennyiben szeretné, hogy ezeket a termékeket újra elküldjük Önnek, a szállítási költségek Önt terhelik.
- HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA AZ AKCIÓS CSOMAGOKBÓL SZÁRMAZÓ TERMÉKEKET?
Ha egy akciós csomagban vásárolt terméket szeretne visszaküldeni (pl. 2-t fizet 3-at vihet, 2 db egy áráért stb.), akkor az adott akció összes termékét vissza kell küldenie. Csak a teljes akciós csomagot tudjuk visszafogadni. Ha egy akciós csomagban szereplő termékeket csak részlegesen küldi vissza, fenntartjuk a jogot, hogy visszautasítsuk a visszatérítést.
Ha azért küldi vissza a terméket, mert valami nincs vele rendben (reklamáció), akkor a terméknek az akció keretéből kiszámított arányos részét térítjük vissza.
- HOGYAN ÉS MIKOR TÉRÍTIK MEG A VÉTELÁRAT?
A visszatérítés jóváhagyását követően a fizetés módjával megegyező módon térítjük vissza a vételárat.
A vételárat legkésőbb a visszaküldött termék beérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük. Utánvétel esetén a vételárat az Ön bankszámlájára térítjük vissza, ezért kérjük, hogy a visszatérítési űrlapon feltétlenül tüntesse fel bakszámlájának adatait. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszatérítési jóváírás beérkezésének ideje a számlára a banktól függ.
Ha olyan termékeket küld vissza, amelyek nem ugyanolyan állapotban vannak, mint ahogyan megkapta őket (sérült, kopott, mosott stb.), illetve, ha 30 nap elteltével kapjuk meg őket, elutasíthatjuk a visszatérítést, és visszaküldhetjük a termékeket. Ebben az esetben a szállítási költségek Önt terhelik.
- MIT TEGYEK, HA A VISSZATÉRÍTÉSI ÖSSZEG TÉVES?
Ha téves összeget térítettünk vissza Önnek, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36800 80644-es telefonszámon (hétfőtől péntekig, 8-16 óráig) vagy a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, és mindent megteszünk a fennálló helyzet mielőbbi megoldása érdekében.
- A VÉTELÁR VISSZATÉRÍTÉSE HELYETT KÉRHETEK-E TERMÉKCSERÉT?
Termékcsere csak az üzletben lehetséges, ahol ugyanazt a terméket csak más méretre és színre cserélheti. A termék színét csak akkor cserélheti ki, ha a termék ára mindkét szín esetében megegyezik, és ha a terméket nem egy akciós csomag részeként vásárolta.
Ellenkező esetben termékcsere nem lehetséges, csak a vételárat igényelheti vissza. Ha más termékeket szeretne, új megrendelést kell leadnia.
- VISSZAKÜLDHETEM-E A MÁS GAP ÜZLETEKBEN VÁSÁROLT TERMÉKEKET?
Nem, csak a Gap Magyarország webáruházban (www.gap.hu) vásárolt termékeket küldheti vissza.