- HOVA SZÁLLÍTUNK?
Rendelését az Ön által megadott címre vagy a kiválasztott Gap üzletbe (Etele Pláza) szállítjuk. A termékek szállítása mindig arra az országra (weboldalra) korlátozódik, ahonnan rendelése érkezik. Postafiókba történő kézbesítés nem lehetséges.
- SZÁLLÍTANAK-E CSOMAGAUTOMATÁBA VAGY CSOMAGPONTRA?
Igen, GLS Csomagautomatánál vagy GLS CsomagPonton is átveheti megrendelését. A GLS futárszolgálat SMS-ben értesíti, hogy csomaga készen áll, és a következő munkanapon kézbesítik. Ugyanebben az üzenetben megkapja a csomag számát, valamint egy linket és jelszót, melyek segítségével lekérheti a szállítás állapotát, módosíthatja a szállítási dátumot vagy átirányíthatja a csomagot egy másik címre, GLS Csomagautomatába vagy GLS CsomagPontra. Nem választható közvetlenül a GLS Csomagautomatába vagy a GLS csomagpontra történő szállítás.
Csomagját átveheti a több mint 100, a nap 24 órájában nyitva tartó GLS Csomagautomata egyikénél. A GLS Csomagautomata-helyszínek listáját itt találja, ahol egy videót is megtekinthet a GLS Csomagautomata működéséről.
Csomagját átveheti a több mint 1000 GLS CsomagPont - szerződéses üzletek (Shell, Coop, stb.) - egyikén is. A GLS CsomagPontok helyszíneit itt találja.
- MIKOR ÉRKEZIK MEG RENDELÉSE?
A csomagot 2-5 munkanapon belül várhatja a kiválasztott címre vagy csomagpontba.
- MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
A szállítási díj 990 HUF, beleértve az áfát. Minden 15.000 HUF feletti rendelés esetén ingyenes szállítást kínálunk a kijelölt címre.
- HOGYAN TÖRTÉNIK A HÁZHOZSZÁLLÍTÁS?
Amikor megrendelése elkészül, a GLS futárszolgálat küld egy értesítő SMS-t (ezért fontos, hogy a rendelés leadásakor megadja mobilszámát, amelyen elérhető) arról, hogy csomagja készen áll, és a következő munkanapon kézbesítik. Az SMS-ben megkapja a csomagszámot, valamint egy linket és jelszót is, melyekkel lekérheti a szállítás állapotát, módosíthatja a kézbesítés időpontját, vagy átirányíthatja a csomagot egy másik címre, Csomagautomatába vagy Csomagpontra.
- MELYIK FUTÁRSZOLGÁLAT SZÁLLÍTJA KI A MEGRENDELÉSEKET?
Megrendelését a GLS futárszolgálat szállítja ki.
- HOGYAN KÖVETHETEM NYOMON A RENDELÉS ÁLLAPOTÁT?
A megrendelés státuszát a Fiókom - Megrendelések menüpontban követheti nyomon.
- MI TÖRTÉNIK, HA A KÉZBESÍTÉS IDŐPONTJÁBAN NEM TARTÓZKODOK A KIJELÖLT CÍMEN?
Ha a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik a kijelölt címen, a futár hagyni fog egy üzenetet a szükséges elérhetőségekkel. Lépjen kapcsolatba a futárral, ha új szállítási időpontot szeretne egyeztetni.
- HOGYAN TÖRTÉNIK A CSOMAGPONTI ÁTVÉTEL?
Ha a csomagponti átvételt választotta, kapni fog egy értesítő e-mailt és egy SMS-t, hogy rendelése készen áll az átvételre. A csomagponton jól láthatóan meg lesz jelölve az átvételi pont, ahol várakozás nélkül átveheti csomagját. A csomag átvételéhez szüksége lesz a személyi igazolványára és a rendelési számra. Az átvétellel kapcsolatban bármikor érdeklődhet csomagponti tanácsadóinknál.
- MENNYI IDEIG VÁR RÁM A CSOMAG?
Rendelése 10 naptári napig várakozik átvételre a kijelölt üzletben.
- ÁTVEHETI-E VALAKI MÁS A RENDELÉSEMET?
Igen, rendelését egy másik személy is átveheti a csomagponton, amennyiben a pénztárnál megadja a vásárló nevét és a rendelés számát, illetve mobiltelefonja képernyőjén felmutat egy (a vásárló által átküldött) e-mailt vagy SMS-t arról, hogy a rendelés készen áll az átvételre. Ezután felmutatja a személyi igazolványát, és aláírja a csomagátvételt.